assalamuhaikum!!terima kasih kerana datang ke blog unaromazi...

Selasa, 14 Februari 2012

tak salah kalau bertanya..jika tak tahu..



my beloved friend non-muslim SANGARANI..india kristn..kami kenal dari kecil..sebab rumah 1 taman dan kami satu kelas time kat BERAPIT dulu..dari darjah 1 sampai la darjah 6..selalu balik sekolah sama-sama..tapi nenek dia selalu amik dia..she very scary..hehe..takut sangat2..nenek dia garanggg sangattt...tapi baik...alhamdulillah..lepas saya darjah 6 kitowg pindah rumah..so memang terputus hubungan terus..kalau saya pergi taman tu pun..sebab raya atau makan kenduri..memang tak penah jumpa dah lepas tu..tapi dengan izin Allah dia add my facebook..seronok sangat..kami start rapat balik..selalu dia akan tegur kalau nampak saya online..bukan halangan untuk kami rapat..walaupun agama berlainan..malah saya lagi seronok berkawan dengan dia..dia juga yang mengajar saya ungkap kata sayang kepada sahabat2..first2 chat dengan dia..dia cakap..I MISS N LOVE YOU..terdiam saya..rasa malu pun ada..dia yang non-muslim leh cakap macam tu kat sahabat dia sendiri...nie saya..aduhh malu kot nak cakap kat kawan2 I LOVE YOU..lepas tu dia selalu cakap..saya cuba gak cakap kat dia..awal-awal tu malu la..lepas tu dah jadi biasa...makin hari makin bertambah sayang saya kat dia...I LOVE YOU RANI (: ..nak dijadi kan cerita..semalam kitowg chat..macam biasa bertanya kabar semua..dan pekara biasa dia akan tanya makan ke blom??..so dari soalan nie jadi lah 1 cerita..

  • Rani Krish Krish
    23 hours ago
    Rani Krish Krish
    • hehehehehe
  • Nur Izzah Husna Romazi
    • kalu soalan tu i bleh jawap i jawap..tapi kalau tak boleh..i akan tanya orang yang lagi tahu..
  • Rani Krish Krish
    23 hours ago
    Rani Krish Krish
    • ooooooook

      saya jadi happy sangat time tu..seronok sebab dia tanya bila di tak tahu...moga Allah memberi HIDAYAH kepadanya amennn~

      KALAU KITA TAK TAHU KITA KENA LAH BERTANYA KEPADA ORANG YANG TAHU..

      orang tua2 dulu cakap:JANGAN JADI BODAH SOMBONG..


       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan